Welkom op het blog over mijn diabeteshulphond. Een diabeteshulphond alarmeert mensen met diabetes voor een naderende hypo of hyper. De meeste mensen met diabetes voelen dit zelf erg goed aan, maar niet iedereen. Sinds een jaar of 5 voel ik dit totaal niet meer of veel en veel te laat. Wat ik ook heb geprobeerd, mijn natuurlijke alarm voor hypo's en hypers is weg en blijft weg.
Dit kan leiden tot gevaarlijke situaties en bovendien zijn al die zware hypo's en hypers een aanslag op je lijf.
Gelukkig heb ik in 2009 kennis mogen maken met Stichting Paqo. Zij leiden o.a. diabeteshulphonden op. Echte life-savers!
Op dit blog kan je volgen wat Shaina en ik zoal meemaken.
Veel leesplezier.

maandag 26 september 2011

Wat vooraf ging

Hieronder de cache van mijn andere blog, toen het nog online stond. De foto's ontbreken, maar gelukkig is de tekst "gered"...


Hypohond.web-log.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten